Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku psychologia kliniczna. Obecnie w trakcie nauki w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS. Ukończyłam szkolenia w zakresie:
- Kurs Trenerski – Trener grupowy treningu zastępowania agresji (Amity ART.)
- Szkolenie – Mutyzm wybiórczy – skuteczne metody terapii
- Szkolenie – Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych
- Szkolenie – Diagnoza funkcjonalna – profil psychoedukacyjny PEP-r
- Szkolenie – Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju
- Szkolenie – Efektywne uczenie dzieci z zaburzeniami rozwoju
- Roczny moduł – Zastosowanie analizy zachowania do rozwijania zachowań pożądanych i redukowania zachowań trudnych
- Roczny moduł – Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami rozwoju
Swoje doświadczenie zdobywałam w Ośrodku Psychologiczno-Pedagogicznym Szczęśliwe Dzieci (Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami rozwoju) i szkołach fundacji Adys.
Prowadzę indywidualną psychoterapię w nurcie poznawczo – behawioralnym i behawioralnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych, treningi dla rodziców radzenia sobie z trudnymi zachowaniami dzieci, trening zastępowania agresji dla dzieci i młodzieży.
W praktyce zajmuję się:
- zaburzeniami lękowymi (fobie specyficzne, lęk społeczny, lęk uogólniony, agorafobia, lęk separacyjny, mutyzm wybiórczy, napady paniki, zaburzenie obsesyjno-kompulsywne, PTSD)
- zaburzeniami eksternalizacyjnymi – zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD), zaburzenia opozycyjno – buntownicze, zaburzenia zachowania
- zaburzeniami nastroju – ( depresja)
- całościowymi zaburzeniami rozwoju (autyzm, zespół Aspergera)
- problemami psychologicznymi/emocjonalnymi
- problemami wychowawczymi – rodzice doświadczający trudności w tym obszarze mogą skorzystać z konsultacji indywidualnych oraz treningów umiejętności rodzicielskich.
diagnozą ogólnego rozwoju dziecka (intelektualnego, emocjonalnego, społecznego).